ÖĞRENİM KREDİSİ NEDİR?NASIL ALABİLİRİM?





ÖĞRENİM KREDİSİ


Öğrenim kredisi borcu, normal öğrenim süresince verilen miktarlara Devlet İstatistik


Enstitüsü toptan eşya fiyat endeksindeki artışlar uygulanarak hesaplanacak miktarın ilave edilmesi ile tespit edilir


MÜRACAT:


1.1.sınıf Üniversite Öğrencileri ÖSYM tercih formunun arka yüzünde bulunan öğrenim kredisi almak istiyorum kısmını işaretlemesi gerekmektedir.


2.Ara sınıflarda okuyan Üniversite öğrencilerinin ise 23 Temmuz 3 Ağustos tarihleri arasında Kredi ve Yurtlar Kurumuna bağlı yurt müdürlüklerine müracaat etmeleri gerekmektedir.


3.Yüksek Lisans,Doktora,Öğrencilerinin müracaatları 1- 10 Ekim tarihleri arasındadır.


GERİ ÖDEMESİ:


Kredi alınan sürenin yarısı kadar süreden sonra 2 yılda geri ödenir.


Öğrenim Kredisi İle İlgili Sorularınızı , Sorulara verilen Cevapları bu başlıktan yorum kısmından yapabilirsinz.


1 yorum:

Unknown dedi ki...

ben özel yetenek sınavı ile ilgili bi programa kayıt oldum fakat biz tercih formu kullanmadan ön kayıt sistemiyle sınav kazanıp kayıt olduğumuz için tercih formundaki kısmı işaretleyemedim tercih formu kullanmadığımız için. ben şimdi kredi alamayacakmıyım?