2007 OKS TERCİH SONUÇLARI


2007 oks taban ve tavan puanları açıklandı
GENE OLDUĞU GİBİ İLK OLARAK BİZ VERİYORUZ...



OKS YERLEŞTİRME SONUÇLAR AÇIKLANDI






saat 12.30 da MEB in Ana binasındaki yetkili ile telefon görüşmem sonucunda bugün saat 5 e kadar kesin açıklanacağı belirtildi.


3 AĞUSTOS 12.10 İTİBARİ İLE HALEN SONUÇLAR AÇIKLANMAMIŞTIR. .Sonuçlar bugün açıklanacaktır.Saate ilişkin henüz bir açıklama yok.


Sonuçları sayfamızdan ve http://www.meb.gov.tr/ adresini takip ediniz.
bu da meb in sayfa görüntüsü

T.C. Millî Eğitim Bakanlığı

10.06.2007 Tarihli OKS 1. Yerleştirme Sonuçları
Henüz Yayında Değil ...

(Yerleştirme çalışmaları devam ettiğinden ilerleyen saatlerde açıklanacaktır.)


189 yorum:

Adsız dedi ki...

niye tercihler açıklanmadı

Adsız dedi ki...

sonuçlar saat kaçta açıklanacak.çok merak ediyorum

Adsız dedi ki...

08:50 oldu ya daha açıklanmadı

cici kız dedi ki...

ya of meraktan ölcem daha niye açıklanmıo beklemedik mi yeteri kadar zaten

Adsız dedi ki...

ya saat kacta acıklayacaklarını söyleseler bizde o saatte girsek nete....

Adsız dedi ki...

arkadaşım nie bu kdr kasıonus ke yaf.. hersey bellı deıl mı sate asaı yukarı gıtceınız okulu bılmıonus mu ? sıralamalardan bılmenız gerekıo ....

Adsız dedi ki...

ya ne oluur sonuçlar ne zaman açıklanacak.sonuclarımızı merak ediyoruz

Adsız dedi ki...

10 da açıklancagı kesin mi peki uykumuzdan olduk bide sabah sabah..

Adsız dedi ki...

nasılsa galatasaraya gitcem ebn kasmıyorum bile

Adsız dedi ki...

ya harbi sıkıldım artıkın açıklansınnn

Adsız dedi ki...

açıklyın ya uykumdan olcem

anne dedi ki...

rahat olun siz elinizden geleni yaptınız hem OKS neki ne dünyanın sonu ne başı kaderiniz sağlığınız iyi olsun neşeniz bol olsun

Adsız dedi ki...

off ya of aciklansada kurtulsak allah'ım yardım et

Adsız dedi ki...

yaw gençler az sabredin açıklıcaz 3-5 kişinin ki kaldı açıklıcam birazdan hepininzin gözlerinden öpüyorum,bekleyin yavrularım bekleyin

Adsız dedi ki...

hadi ama ya açıklansın artık... heyecandan ölcezzzzzzz

Adsız dedi ki...

AÇIKLAYIN ŞU SONUÇLARI ARTIKKKKKKKK

Adsız dedi ki...

amaaaaaaa bilgisayar başından ayrılamıyoruz hayat memat meselesi bu bizim için... inşallah tercihlerdede hata yapılmaz hatasız tercih sonuçu istiyoruz. herkes hakettigi yerde olsun.... öpüldünüzzz arkadaşlar sabırla bekliyoruzz hatice

Adsız dedi ki...

UFF NE ZAMAN AÇIKLANCAK SONUÇLAR BARİ TAM Bİ SAAT VERİN BİZDE BİLELİM AMA ARKADAŞLAR ÖLCEM MERAKTAN:D

Adsız dedi ki...

YETER ARTIK YAA TÜM TATİLİMİZİ BEKLEMEKLE GEÇİRİYORUZ ZATEN EĞİTİM SİSTEMİ BİZİ BUNA MECBUR EDİYOR TEK SINAVLA BİZİ DEĞERLENDİRMENİZ VE BU SİSTEME MECBUR ETMENİZ GELECEĞİMİZİ TEK Bİ SINAVA BAĞLAMANIZ YETERİ KADAR CANIMI SIKIYOR TÜRKİYEDEKİ BU EĞİTİM SİSEMİNİ SEVMİYORUMM AMA MECBURUZ DEĞİLMİ AÇIKLAYIN ARTIK BİTSİN BU İŞKENCEEEEEEE..........

Adsız dedi ki...

Hüseyin Çelik dedi ki...
yaw gençler az sabredin açıklıcaz 3-5 kişinin ki kaldı açıklıcam birazdan hepininzin gözlerinden öpüyorum,bekleyin yavrularım bekleyin
bu ne yaa dalga mı geçiyorsunuz bizimle??

Adsız dedi ki...

valla kendim için değil kardeşim için bekliyorum hadi hayrlısı gençler...

Adsız dedi ki...

açıklansın artık çok kötüyüm fenalaşıcam açıklayın artık saat 930 oldu yaaaaaa

Adsız dedi ki...

ya sabredin arkadaşlar senelerdir sabrediyoruz bir gün daha sabredemicez mi?

Adsız dedi ki...

allah aşkına açıklayın ayrıca sitenin saati yanlış neyse ama açıklansın artık offfffffffffffffffffffffff

Adsız dedi ki...

AAAA NİYE AÇIKLANMADI BNU SONUÇLAR BEN 430 ALDIM

sıkındılı dedi ki...

ya nezaman açıklancan patlatık burda uffffffffffff yani

Adsız dedi ki...

hilmi doğru söylemiyormuyum açıklayın şu sınav sonuçlarını da bitsin bu hayat hadiş ammmaaa
uffffffffffffffffffffff.......

Adsız dedi ki...

ya hadiii artık ben de kalp varr açı8klayın şu sonuçları

Adsız dedi ki...

çok merak ediyorum ya ama hayırlısı olsun ya ama bu beklediğimiz yeter lütfen açıklanacağı saat en azından belirtilmeliydi:(

Adsız dedi ki...

yaa hadi artık açııklansın daha fazla dayanamıyacağımmmm

Adsız dedi ki...

yaw bu kadar olmaz ki canım açıklansın artık göbeğimiz çatlıo burda
.....

Adsız dedi ki...

:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( offffffffffffffffffffffffffffff
:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(

Adsız dedi ki...

valla haklısın isimsiz kardeş göbeğimiz çatladı artık

Adsız dedi ki...

açıklayın sonuçları Gökberk krize girdi

Adsız dedi ki...

yeeeeeeeeeettttttttttteeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrr açıklayın şunları artık

Adsız dedi ki...

yetr artık bu ne kardeşim açıklayın da en azından biz de yerimizi blelim
.......

Adsız dedi ki...

9.40 20 dk kaldı sabır....

Adsız dedi ki...

9.41 19 dakika kaldı :D

Adsız dedi ki...

ööf sıkıldım artık şu sonuçları biran önce açıklayın

Adsız dedi ki...

saat 9 45 oldu hala sonuçlar ortada yok:(

Adsız dedi ki...

yha bnce de arkadaşLar kasmayın fazLa ! er ya da geç açıkLanacak heyecan yapmamız doğaL ama az çok kestiriyorsunuzdur zaten... sıkmayın kendinizi HAYIRLISI OLSUN nasıLsa açıkLayacakLar bu kadar bekLedik yarım saatten bişe oLmaz
hepimize HAYRILISI OLSUN ... miLkshake =)

Adsız dedi ki...

kalpten gitçem yaw

Adsız dedi ki...

9.42 18 dakikamız daha var dostlarrrrrrr.....

Adsız dedi ki...

ya uf yeter ya bütün tatilimizi mahfettiniz zaten bide burda bizi bekletiyosunuz neyse az kaldı sonunda işkence bitiyo 20 dk sonra kurtuluyoruz hadi hayırlısı

Adsız dedi ki...

SABAHTAN BERİ BEKLİYORUZ NEZAMAN AÇIKLANACAK BUSONUÇLAR BİZE TAM BİR SAAT VERİN

Adsız dedi ki...

ya hadi ya açıklayın şunları vallahi çok kötüyüm

Adsız dedi ki...

allahım hakkımda hangi okul hayırlıysa onu nasip eyle AMİN

Adsız dedi ki...

o kadar merakliysaniz

http://meraklimelahatdediginnedirki.blogspot.com

Adsız dedi ki...

9.43 17 dk. kaldı

Adsız dedi ki...

yaaaa hadi yaaaa açıklayın ailecek nete yapıştık resmen.allah yardımcımız olsun

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bu hala neden acıklanmıyor bilgisayarları mı yavas yoksa bizi süründürmek mi istiyorlar

Adsız dedi ki...

9,44 16 dakka :)

Adsız dedi ki...

öldüm karnıma ağrılar girdiiiiii hadii amaaaaaaaaaaa A.Ç.I.K.L.A.Y.I.İ.N

Adsız dedi ki...

bu beklemeye rağmen hata yapılmamış olsa bari herkes hakettiği yerde olur inşallah (hadi açıklayın)

Adsız dedi ki...

yeter artık yaa hayat bizi hep zar tutarak mars edecek biz de hep yek mi atıcaz yeter. bizim de düşeş attıımız zaman olur hiç merak etmeyin
...........

Adsız dedi ki...

kim bu ya sayaç kimin çalışan

Adsız dedi ki...

9.45 15 dakika galdı

Adsız dedi ki...

YA HADİ ARTK SAYFAYI ENİLMEKTEN CNM ÇIKTI

Adsız dedi ki...

allahım inşallah hakettiğim okula yerleşirim

Adsız dedi ki...

9.46 kaldı 14

Adsız dedi ki...

HADİ ARTIK AÇIKLAYIN

Adsız dedi ki...

AÇIKLANDI AÇIKLANDI












dediim anda açıklanmıştır.

Adsız dedi ki...

açıklayın lütfen

Adsız dedi ki...

13dk

Adsız dedi ki...

ya üf artık yeter açıklıcaksanız açıklayın

Adsız dedi ki...

hadi artık cok meraklandık saat o9:45

Adsız dedi ki...

sıkıLdım heaa ....

Adsız dedi ki...

çok fenayım açıklayın şunları

Adsız dedi ki...

ya sabır edin yavrularım açıklıcam sabır sabır patlamadınız ya

Adsız dedi ki...

:D:D:D:D ne güsel bekleşirsiniz

Adsız dedi ki...

10 dekka kaldı arkedaşlarım azıcık sabır

Adsız dedi ki...

ayy çatladık amam lütfen artıkkkk...:(

Adsız dedi ki...

hüseyiiiiiiin açıkla sonuçları bak ya hala oturuyo olum sen bu yüzden göbeklisin

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR SINAV SONUÇLARINI HANGİ SİTEDEN ÖGRENİCEZ Bİ YARDIMCI OLABİLİRMİSİNİZ

Adsız dedi ki...

zuhaa :D puanım kötü geLmedi inş. hocaLarın dediği gbi GARANTİ geLiR HEPİMİZE KOLAY GELSİN İNŞ. HAYIRLISI OLUR

Adsız dedi ki...

valla patladım hüseyin çelik amca

htm dedi ki...

ya ooof yeter artık yani artık açıklayında hem siz hemde biz rahatlıyalım

Adsız dedi ki...

MEB.GOV.TR DEN
ORAYA BAK İSTERSEN

Adsız dedi ki...

SON 10 DAKİKA

Adsız dedi ki...

HADİİİİİİİİİİİİİİİ

Adsız dedi ki...

abi hani açıklamadınız deli ettiniz burda bizi

Adsız dedi ki...

yaw hadi bea:D kzlar msn varmı msn :D

Adsız dedi ki...

oğlumun derdi değil, yada bana öyle geliyo... sabahdan beri ben pc karşısında sonuç bekliyorum

Adsız dedi ki...

SONUÇLAR BU SİTEDE VERİLECEKMİ

Adsız dedi ki...

arkadaşlar çok az kaldı.......ama o 10dakka ölüm gibi gelio:(

dişçi dedi ki...

yahadi ama bende bekliyorum kardeşim için

Adsız dedi ki...

hadin uuuullleeeeeyynn

Adsız dedi ki...

yani boyle egitim sistemi olamaz ya walla insan dinden imandan cıkıyo

Adsız dedi ki...

yeter artık ama çok sinirleniyorum
ayıp ya.................

Adsız dedi ki...

yaaaaaa yeter açıklansın saat 10:00 daha açıklanmadı of of

Adsız dedi ki...

yha abii saat 10 olduuu açıklanmadııı sonuçlar

Adsız dedi ki...

ya saat 10 ldu hala açıklanamadı şu sonuçlar yaaaaaaaa:(

Adsız dedi ki...

EEEEE HADİ AMA ŞİMDİ SİZİN...

Adsız dedi ki...

ya arkadaslar bu ne böle aaaa acıklansın artık kuzenım merak edıyo ama

Adsız dedi ki...

hadiiiiiiii yaaaaaaa acıklayın sunları artık

Adsız dedi ki...

HADİ ARTIK ÇOCUKLARIDA BİZİDE BU KADAR BEKLETMEYE HAKKINIZ YOOKK

Adsız dedi ki...

sımdıde sayfalar acılmıyo ıımı...

Adsız dedi ki...

offffffffffffff yaaaaaaaaaa hadı artık huseyın amca acıkla sunları

Adsız dedi ki...

ya lütfen ya imanım gevrildi hadi sonucları verin yalvarıyorm yaaaa

Adsız dedi ki...

cidden sıktılar ama yha bu kadar bekledik zaten uzatmasınlarrr artık:(

Adsız dedi ki...

ya gercekten meraktan olmek uzerıyıs bare saatini soleyın yaaa acıklayın aetık su sonucları offffff

Adsız dedi ki...

valla çatladık

Adsız dedi ki...

nerden öğrene bilirim ya yardımcı olun lütfen

Adsız dedi ki...

yaaa inşallah kazanmışımdır. arkadaşlar hepimiz içimizi rahat tutalım.

Adsız dedi ki...

yetr artık haaaa... meraktan ölecez birazdan

Adsız dedi ki...

bune böle şimdi dediler 3 agustos oldu şidi neymiş saat 10:00 oldu ama sonuç yokkkkkkkkkk!!!!!!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ya hadi artık.sanki sonucları gec verince ne oluyo

Adsız dedi ki...

ya daha bu milli eğitim bakanı neyi bekliyo acaba ya lütfen lütfen

Adsız dedi ki...

bende çok merak ediyorum hemen açıklansa ii olur

Adsız dedi ki...

464 puan aldım ama yinede merak ediyom aydın fen olur inşllh

Adsız dedi ki...

saat 10 oldu hala açıklanmadı

Adsız dedi ki...

ya az aldım 2 3 tercıh yaptım tutmuyacak ama yınede meraklanıyorum aılmasını dort gozle beklıyorum

Adsız dedi ki...

ABDullah Gül'ün adaylığı açıklandığında OKS sonuçları da açıklanacak????????

Adsız dedi ki...

dün bilgisayarın başında uyuya kaldım nezle oldum neden çünkü windows acık kalmış



hadi hocam acıkla artık

Adsız dedi ki...

bende anneyim sabahtan beri bekliyorum çatlamak üzereyim hadi artıkkkkkk

Adsız dedi ki...

ya biz her seferinde meb in keyfinimi bekliycez bir şeyi vaktinde yapın sizi iktidara getirende kabahat işinizin adı neysede bekletiyonuz ki o sonuçlar saat 10.00 da açıklanmalıydı

Adsız dedi ki...

abi ya ağaç olduk internetin başında

Adsız dedi ki...

''yavrularım açıklıcaz ama bi arkadaşınızın kini tuvalet deliğine düşürdük sabırlı olun allaha emanet olun'' diyor hüseyin çelik

Adsız dedi ki...

ben sınav öncesinden çok sınav sonrası bu sorunlar yüzünden yoruldum herkesin sabrı bitti artık açıklayın neyi bekliyosunuz syn bakan

Adsız dedi ki...

ya yeter artık saat 10:52 geceden bekliyom sizin eğitim sisteminize sokıyım yeterrrrrrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben geçen yıl girdim aslında ama şuan yine net başındayım9 dan beri ben bile çok heyecenlıyım siz düşünmek bile istemiyorum allah size kolaylık ve sabırlık versin
ama şunu hiç unutmayın ne olursa olsun moraliniz yüksek olsun by:D
(yani açıklamaları lazım artık)

Adsız dedi ki...

cocuklar acıklandı desem yalan olur

Adsız dedi ki...

oks sınavını doğru düzgün hazırlayamayanlar ,okumasını beceremeyip binlerce gencin hayatıyla oynayanlar,sınav sonucuna yapılan itirazlara cevap bile vermeyenler dedikleri zamanda açıklayamamış çok mu? ömür çok bekleriz amaaaaa asla unutmayız.ne demiş atalar..bu günün yarını da var...

Adsız dedi ki...

ama ayıp yaa su saat olmus hala bı solnuc acıklanmadı haır barı bı saat werınde bısde pcnın basında tunemeyelım dımı
:@

Adsız dedi ki...

yav ne güsel yaşmışsınız öle koptum sabah sabah :):)

MyThicaLBoY dedi ki...

10.06.2007 Tarihli Orta Öğretim Kurumları Öğrenci Seçme ve Yerleştirme Sınavı I. Yerleştirme Sonuçları (Henüz Yayında Değil)

Adsız dedi ki...

Gazozunuza ilaç katarım açıklayın layn!

Adsız dedi ki...

karnıma ağrılar saplanıyo başıma ğrıyo geberdim abi bu ne yaaaa

Adsız dedi ki...

off nedir ya bu işkence ölüyorum

Adsız dedi ki...

Okaese okase okase okaseee
çikita okaseee

sabredin gençler
açıklanacak okasee
çikita muz

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar herkes sabırlı olsun onlar elinden geleni yapıyo. Sitem etmenize hiç gerek yok ve unutmayınki onlar sizin büyüğünüz seviyeli yorumlar yapasanız sinirleri iyce germemiş olursun.Umarım herkes hakkettiği yere gider. Allah hepinizin yardımcısı olsun...........

Adsız dedi ki...

tercihleri öğretmenlere okutsalardı şimdi açıklanmıştı teknoloji bizi geriye goturuyo

Adsız dedi ki...

hadi artık acıklansın yaa saat 10 dan beri kök saldk pc basında..!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bunlar adamı fıtık ederler.şimdide ilerki saatler diyorlar.

Adsız dedi ki...

Merhaba çocuklar sonuçları açıklıyorum hepinize hayırlı uğurlu olsun,ayrıca aranızdan biri sahtekarlık edip benim adımı kullanmış.Onun bilgisayarını tespit edip çökerteceğiz...Hepinize başarılar diliyorum.

Adsız dedi ki...

eh artık yuh yani hala mı yerleştiremediniz milleti. saat 11:10 oldu okullar açılmadan nereyi kazandıoğımızı görürüz inşallah

Adsız dedi ki...

madem yetistiremiceksiniz bu kadar kişiyi niye bilgisayar basına kitliyorsunuz kardesim buna hakkınız yokkkk 5 gün gec verin tarihi ama gününde de acıklamanızı yapın öffffffff artıkkkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

saat 4 den aşaıııı açıllanmaz bende 2005 de girmişdim kandırıyolar sizi...:D:D:D:D:D:D:S

Adsız dedi ki...

sizde son nefesinizi bekliyin ne diyim

Adsız dedi ki...

walla ben hem knight online oynuyom hemde sonuçları bakıom

Adsız dedi ki...

hüseyn çelik senn ben varya... açıklayın artık ya

Adsız dedi ki...

ben bu sene öss ye girdim.sonuçlar açıklanırken de böyle bekledik.internetten açıklanınca hep böyle oluyo.bence akşamüstü girin rahatça öğrenin yerleştirmenizi

Adsız dedi ki...

Eeeee daha açıklanmamış ne bu ya iiki bi sonucumuzu görcez:-???

Adsız dedi ki...

Melis bekle gülüm bekle senden önce öğrencem şuraya yazıyom... açıklayında velilerin işkenceside bitsin :P

elif&merve dedi ki...

biz osmaniyeden 2 kafadar şu sınavı açıklasanızda kurtulsak hösyün emmi nolur açıkla

Adsız dedi ki...

ayyyy cinnetler getrdk burda ytr ne bu böle bisiii düzgün yapsanız ilerki saat ne demek yaaa ne ilerki saati adam gbi saat verin ona göre bakalım nie iskence cektirilio bu kdr gence.ama dooru hngi isiniz düzgünkii bu düzgün olsun..hey allam yaaa sabır sabır!!!

Adsız dedi ki...

çinliler artık havanız söndü.bizim hüsniye çelik yeni bulduğu işkence yöntimiyle sizi çoktan solladı gidiyor.ama merak etmeyin biz öğrenciler kafa kafaya verip daha iyi bir yöntemle sizin öcünüzü alıcaz.hihh hihh hiiihh:)

kahrolsun oks dedi ki...

ya yeter acıklan artık

Adsız dedi ki...

ya of bıktım beklemekten ağaç oldum internetin başında birazdan da meyve veririm artık saat 12:00 oldu nedir şu öğrencilerin çektiği çile???

Adsız dedi ki...

ya ben 337 point aldım ve nereye yerleştirileceğimi bilmiyorum.bu snee kötü dediler ama benm point de kötü iyiki eskişehirde oturuyom burda çok fazla lise olduğu için hatta ESKİŞEHİR=öğrenci şehri bile dendiği için 337 pointe bir çok yere girebiliyorum ama herkezinki gibi benimde hedeflerim var arkadaşlar herkezin dileklerinin kabul olmasını dilerim hepiniz işallah istediğiniz yere girersiniz sizde bana dilek dileyin nolur.

cns dedi ki...

yaaaaff hadi hadi hadii nolurr yaa gözüm bozulcak pc ye yapışmaktan ...hadiiiii

Adsız dedi ki...

ya bugün açıklanacak dediler ama saat 12 hala açıklanmamış deliricem

Adsız dedi ki...

ilk yazanlaar saat 8.50 niye açıklanmadı diye şikayet ediyoduu saat 12 oldu nerdeysee yuuuuh artık daa nediyiim artık bunlar açıklar bizde örenip 1-2 gün sonra başlarız okula hadi tamam açıklamadınızz yetişmedii bari bi saat verin dee bölee bön bön bilgisayar başında beklemiyeliim offfffffff beeeeeeeee bunlar 10 da açıklancak derken heralde 10 da yeni yüklemeye başlicaklardı

Adsız dedi ki...

öğlen oldu allah herkesin hakkında hıyırlısını versin

Adsız dedi ki...

ya hadi hüseyin amca açıkla artık şu sonuçlarıı sabahtan beri pc başındayımm hadi amaaaa............

Adsız dedi ki...

sonuçların turşusunumu kuracaksınız açıklayın da millet rahatlasın artık

Adsız dedi ki...

sonuç monuç yok..daalın (saat:12.04)

Adsız dedi ki...

ya şu tercih sonuçlarını açıklayın artık saat 12.00 oldu.çok merak ediyorum.açıklayın artık lüüüütfeen

Unknown dedi ki...

Yaa açıklasanızya artık kardeşim fıtık etmek zorundamısınız insanı bu sizin göreviniz mademki 3 ağustos tarihini verdiniz bu işlemi gece yarısı yapmaya başlamanız lazımdı görevinizi düzgün yapsanızya!!

Adsız dedi ki...

yazacak tek kelime dahi bulamıorum artık ANLAYANAAAAAAAAAAAA

relaxman dedi ki...

rahatolun gençler hiç gerek yok bukadar sıkıntıyaa ben 3 yıl önce yasadım bunu ordan biliom
vurdibine de geç yaa:)))))

Adsız dedi ki...

hüseyin hocam insallah bu sene açıklarsınız:D.d..D:.:@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@@

Adsız dedi ki...

la molum saat kaç oldu siz bu net parası ne kadar biliyonuzmu açıklayın gayrı beaaaa ne bu çile düldülüm çileeeeeee

Adsız dedi ki...

HİÇ UYUMADIM ARKADAŞLAR İNANIR MISINIZ? AKŞAMDAN BERİ BEKLİYOM VE MERAKTAN DAHA HİÇ UYUMADIM Kİ.. 6 DA DA AYAKTAYDIM,3,4,5, DEDE AÇIKLAYIN ARTIK YA LÜTFENNNNNNNNNNNNNNNN........................

köylü güzeli dedi ki...

ya hdi artık öldük burda ısparta eğitim gönüllüleri derneğinde okuyan arkadaşlarıma slm hepinizi öpüyorum

Adsız dedi ki...

kardeşim madem hazır değildiniz neden 3 Ağustosta açıklayacağız diyerek milleti böyle rezil ediyosunuz, madem tarih verdiniz neden açıklamıyosunuz. ne deyimki size.

Adsız dedi ki...

hay allah hala açıklanmadı

Adsız dedi ki...

yeter ailece pc başındayız böyle saygısızlık olmaz bunların kendilerine saygısı yok bizemi olcakki

Adsız dedi ki...

gençler öncelikle beklemesini öğrenmeniz gerekir. sınav sonuçları verdiğim talimata göre az sonra açıklanacaktır. recep tayyip erdoğan

Adsız dedi ki...

saat 12.30 da MEB in Ana binasındaki yetkili ile telefon görüşmem sonucunda bugün saat 5 e kadar kesin açıklanacağı belirtildi.

banada bunu msn de bi arkadaş yazdı inşallah doğrudur

Adsız dedi ki...

ALIM SİZE SONUÇLAR HERKEZ FEN LİSESİ

Adsız dedi ki...

ben oglumdan daha çok merak ediyorum açıklayın artık nereye giremediğini merak ediyorum ben bir anneyim aysel

Adsız dedi ki...

...................................BİZ 10 HAZİRANI BEKLEDİK 9 TEMMUZU BEKLEDİK ŞİMDİ Bİ DE 3 AĞUSTOS CIKTI ÖMRÜMÜZ BEKLEMEKLE GEÇTİ YA VALLA 2.TERCİHLERE GİRECEKELRE ŞİMDİDEN ALLAH KOLAYLIK VERSİN 10 HAZİRANDAN SONRA RAHATLARIZ DEDİK NE GEZER DAHA KÖTÜ STRES ALLAH SABIR VERSİN
...................................

Unknown dedi ki...

su kendini huseyin celik zanedenlerde amma akıllıymıs be :D onlarda olsa cekilmez bu bekleyis :D

Adsız dedi ki...

MADEM 4 AĞUSTOSTA AÇIKLANACAĞI BELİRTİLSEYDİ DE MERAK EDİLMESEYDİ

sinem dedi ki...

of ya ne bu saatlerdir netteyim hala tık yok. bari bi saat verinde öyle girelim. güzel ülkemin harika sistemi yine devrede!!! öğrenciler meraktan ölmeden açıklanır umarım

Adsız dedi ki...

ya ben iki kuzenimin sonuçlarına bakcam.artık açıklayın yha.zaman geçtikçe insan sıkılior.ne bi heyecan ne bi hewes hiçbişey kalmior.sadece kuru bi sıkıntı.ama yeter yani.açıklayın,siz de kurtulun,biz de........

Adsız dedi ki...

yeter artık öss de bile bukadar heyecan yapmadım ki ben girdim şimdi kardeşim için bekliyorum saati belli deilmi bınun

Adsız dedi ki...

ya saat 14.45 yeteeeeeeeeeeeeeeeeeeer!!!10dan beri bekliors..ne bu yaa..!

Unknown dedi ki...

ya bırakın kardesım acıklamayım yaaa ne bu eziyet yuhh beee ... öss dedınız canımızı yadınız bee..

Adsız dedi ki...

HÜSEYİN ÇELİK TEKNOLOJİ BUİ OLSA GEREK
TÜM OKULLARA BİLGİSAYAR DİYORDUNUZ BUNUN İUÇİN Mİ

32mcrady32 dedi ki...

ya aaa ne olur açıklan artık

Adsız dedi ki...

sizler kesin gitceksiniz zaten niye bu kadar meraklısınız .öss dekiler ne yapsın gardaşlar...

Adsız dedi ki...

= dsa n+ '^^+^+^+^%+^%+%%&%&%/ &%/% oks başımın derdiiii+'^'%^+&



-----OKS------
BAŞIMIN DERDİ

Unknown dedi ki...

esselamün aleyküm ey cemaatil müslimin açıklanmamış olan sonuçların duasını yapalım hep birlikte amin diyelim bu duaya ohh iyki açıklamadınız çok teşşekkür ederim zaten benim halim vahimdii allah bu kulunu çok seviyorr..yupii

Adsız dedi ki...

sserkan
KARADENİZ TEKNİK ÜNİVERSİTELİ ARKADAŞLAR arkadaşlar gitmeden önce TANIŞABİLİRİZZ MSN ADRESİM sserkan_kzl@hotmail.com ekleyin konuşalımmmm..........

Adsız dedi ki...

nerden öğrenecegiz 2007yerlestirme sonuçlarını

Adsız dedi ki...

2007 oks 2.yerkeştirme sonuçları ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,hangi tarihte açıklanacak haberi olan varmı

Adsız dedi ki...

ya aslında biraz geç açıklansa rahatlayacam yaaaaaaaaavvvv ama ii bişey çıktıysa çabuk açıklansın