KATÜ RESİM,MÜZİK ÖĞRETMENLERİ ALACAK

Karadeniz Teknik Üniversitesi (KTÜ), özel yetenek sınavı ile beden eğitimi ve spor, müzik ve resim-iş öğretmenlikleri bölümlerine, toplam 170 öğrenci alacak.

ektörlükten alınan bilgiye göre, KTÜ, 2007-2008 eğitim-öğretim yılı için özel yetenek sınavıyla Fatih Eğitim Fakültesi beden eğitimi ve spor öğretmenliği bölümüne 20'si kız, 50 öğrenci, müzik öğretmenliği, resim-iş öğretmenliği ile resim-iş öğretmenliği 2. öğretim lisans programlarına 40'ar öğrenci olmak üzere toplam 170 öğrenci alacak.

Sınava girecek adaylarda, liseler, meslek liseleri, öğretmen liseleri ve güzel sanatlar liselerinin el sanatları, grafik, müzik, sanat, nakış, resim, seramik ve spor alan bölümlerinden mezun veya mezun olacak adaylar ile milli sporculardan aynı alandaki eğitim programlarına başvuracaklardan 2007-ÖSS puan türlerinin birinden en az 160, bu alanlar dışındaki liselerden mezun veya mezun olacak adaylardan ise en az 185 puan şartı aranacak.

Özel yetenek sınavına girmek isteyen adaylar, KTÜ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığına, 30 Temmuz-10 Ağustos tarihleri arasında başvuruda bulunabilecek.

Müzik öğretmenliği, beden eğitimi ve spor öğretmenliği programları özel yetenek sınavları 20-27 Ağustos, resim-iş öğretmenliği programı özel yetenek sınavı ise 27 Ağustos-03 Eylül tarihleri arasında yapılacak.

Kazananların kesin kayıtları, 3-10 Eylül tarihleri arasında KTÜ Öğrenci İşleri Daire Başkanlığında yapılacak.

Yorum yaz! ::

Hiç yorum yok: