2007 ÖSS TERCİH SONUÇLARI-YERLEŞTİRME-

ARKADAŞLAR SONUÇLAR BUGÜN SAAT 10.00 DA AÇIKLANIYOR.HERKESE HAYIRLI OLSUN


BASIN DUYURUSU
(15.08.2007)

2007-ÖSYS Merkezi Yerleştirme Sonuçları

17 Haziran 2007 tarihinde yapılan 2007 Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS) ile 24 Haziran 2007 tarihinde yapılan Yabancı Dil Sınavı (YDS) sonuçlarına göre yükseköğretim programlarına merkezi yerleştirme işlemleri tamamlanmış olup, sonuçlar 16 Ağustos 2007 Perşembe günü saat 10.00’dan itibaren İnternetten öğrenilebilecektir. İlgili adresler aşağıdadır.

Yerleştirme Sonuçları ve Kayıt işlemleri ile ilgili Basın Duyurusu da aynı saatte ÖSYM’nin İnternet sayfasında yer alacaktır.

Kamuoyunun bilgisine sunulur.

Prof. Dr. A. Ünal YARIMAĞAN
Başkan

İnternet Adresleri:

http://osys.osym.gov.tr

http://osys2007.osym.gov.tr

WAP Adresi:

http://wap.osym.gov.tr










2007 ÖSS YERLEŞTİRME SONUÇLARI buradan açıklanacaktır
2007 ÖSS YERLEŞTİRME SONUCU
öss tercih sonucu, öss 2007 tercih sonucu,tercihlerin sonuçları


159 yorum:

Adsız dedi ki...

15 ağustosta öss 2oo7 tarcih sonuçları açıklanacak.

3-10 eylül tarihleri arasında üniversite kayıt işlemleri.

Ek yerleştirme Ekim ayının ilk haftası.

Ek yerleştirme sonuçları Ekim ayının son haftası.

Adsız dedi ki...

öss nedir_??? öğrenciyi sıkıntıya sokma anlamına gelen _(öss)_ den nefret ediyorum 15 tercihin 15 inide inşaat mühendisliği için kullandım valla tutmazsa bilmiyom ne olur yanarım valla :(ben kocaelinden selçuk Allah yardımcınız olsun ne diyim arklar daha doğrusu buna bende dahil Allah benimde yardımcım olsun:(

Adsız dedi ki...

bırak bu işleri öss falan boş işler kim çıkardıya bu işi allah belasını versin okadar gencin beyni şişiyo çalışmaktan geceye kadar gözleri kan çanak oluyo yah nasıl iş bu ne vicdansız bi eğitim sistemi buu

Adsız dedi ki...

özlem 15 oldugunda emınmısn acaba??
artık beklmekten sıkıldım acıklansın ne olcagımız ortaya cıksın 3 saatlık sınav bızı ya hersey yapcak yada yerın dıbıne sokup hıc bırsey

Adsız dedi ki...

allahım ben hayatımda öss gibi bir kabus görmedim her gece rüyalarıma giriyor tercih sonuçları bir an önce açıklansada bende rahat bir uyku çekeyim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar oks 2007 sınavının yerleştirme işlemleri açıklandığı gün yapıldı. üstelik programları çöktüğü halde aynı güne yetişti.
ÖSS 2007 sonuçlarının da en fazla 2 veya 3 günde bitmesi gerekmez mi
neden bizi beklettiklerini anlayabilen var mı?

Adsız dedi ki...

ya insallah bnm güsel bi yer tutar..

Adsız dedi ki...

ÖSS GİBİ SAÇMA BİR SİSTEM SADECE TÜRKİYE'DE Mİ VAR ACABA ÇOK MERAK EDİYORUM
GENÇLERİN KAFASINI KARIŞTIRMAKTAN VE PSİKOLOJİSİNİ BOZMAKTAN BAŞKA BİR İŞE YARAMIYOR...

Adsız dedi ki...

öss sistemini değiştirecek bir babayiğit arıyoruz yokmuuuuuu?
ben burak

kasırga dedi ki...

ARKADAŞLAR SİZ KAZANAMAZSAANIZDA SİZİN GİDECEĞİNİZ Bİ DERSAANA VAR.AMA BENİM O DA YOK.BEN ŞIRNAĞIN BEYTÜŞŞEBAP DENİLEN İLÇESİNDE OTURUYORUM.BURDA NE DERSNE VAR NEDE B AŞKA Bİ ŞY .SADECE KENDİ İMKAANLARIMIZLA ÖSS YE HAZIRLANIYORUZ.BENİM Bİ YER TUTMASA BİTERİM .ALLAH HEPİNİZE VE BENİM DURUMUMDA OLAN HERKESE YARDIM ESİN İŞALLAH Bİ YER GELİR........

Adsız dedi ki...

off bu bekleme stresııınden bıktımmm bu hafta ıçınde bı mucıze olsa da açıklansa ne gusel olur değıl mıı arkadaşlar yaa

Adsız dedi ki...

kardeşim ne bu öss belası insanların 11 12 yılda öğrendiğini 3 saatte geri istiyolar bu öss yi kaldıracak bi allahın kulu yokmu yeter kazanıyosun sonra tercih belası allah hepimizin yardımcısı olsun

Adsız dedi ki...

sıkıldım artık beklemekten burdan ösym amcama sesleniorum anlayın artık bizi:( sıkıldık yaw çokmu zor 130000 kişiyi terleşitirmek hay ben böle sisteme........ neyse ağzımı bozmicam elbet bigün açıklanacak sonuçlar sabretmekten başka çare kalmadı

Adsız dedi ki...

yeter artık açıklayın şu sonuçları beklemekten sıkıldık heeeey ösym amcam seni beklioruz nolur yaw bu bekleyiş son bulsun ağlicam yoksa:((((

Adsız dedi ki...

bekle bekle nereye kadar!hadi ya sonuç ne olursa olsun artık karşılaşmak istiyorum!bu kadar sabır yetmez mi???

Adsız dedi ki...

arkadaşlar öss yi ne kadar tartışsanız da boşuna.. şuan sabırla oturup beklemekten başka çaremiz yok.. ayrıca herkes sonuçları bekliyor peki yurtları düşüneneniz var mı??

Adsız dedi ki...

ya gerçekten bende çok sıkıldım yeter ya bari okuduklarınızı yayınlayın:D öss sonuç belgemi bile bu kadar beklemedim ya lanet olsun.uyuyamıyorum ......

Adsız dedi ki...

selam ben kütahya gedizden emre liseyi açık öğretimden bitirdim 2 yıl dersaneye gittim bana bu öss yerleştirme sonuçalını beklemekten daha zor gelmedi ya ne olur açıklayın artıkkkkkkkk

Adsız dedi ki...

YA BU ÖSS İNSANI ÖLDÜRÜR YAAAAA O KADAR SENE OKU OKU BİDE BAK Kİ KAZANMIYOSUN NE KADAR KÖTÜ YA ÖSS KALKMALI OKS KALMASIN DA ÖSS KALKSIN ARTIK O KADAR SENE Bİ DE UĞRAŞIYORUZ

Adsız dedi ki...

O KADAR SENE OKU OKU O 3 SAAT SENİN HAYATINI DEĞİŞTİRSİN

Adsız dedi ki...

ya harbiden çokk sıkıldımm biran once açıklansın da bizde bize nereye gidiyosunn soranlara bi yanıt verebilelimm:)yaa uykuu bile tutmazz olduu sonum ne olcak diye düşünmekten:(inş herkez gönlünden geçen yeri kazanır bnimkisi bayağı bi zor ama bakcaz artık:(:(bu arada sonuçlardan snra bi de yurt meselesii var off off hayat mı bizimkisii...

Adsız dedi ki...

ben öss sınavın destekliyorm günümüzdeki en adaletli sınav herkz torpille bi yerlere gelirken bu sınvda herkez hakkını alıyo

Adsız dedi ki...

lütfen ya bıktık artık şu lanet olası sonuçları beklemktn en azından bize kesin bi tarih vern o zmna kadar kendimizi hazırlayalm böyle her günümz zehir oluyor açıklayın artık şunu n'olur

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar çok merak ediyorum acaba bu yazdıklarımızı okuyan bi ösym yetkilisi varmı yoksa biz kendi kendimize mi dert yanıyoruz cevap verirseniz sevinirim ben kıvırcık

Adsız dedi ki...

ben bunu cıkaranında taaa. bunaldım ulan nezaman acıkalanacak uyumaktanm bıktım nebuya yeter 3 satlık sınavı acıklayamadılar gıttı yettteer

djELEKTROkopuk dedi ki...

ben gökhan
arkadaşlar bana oy werin öss yi kaldıracam
şu an ki yök başkanını idam ettircem
bütün oylar djELEKTROkopuk a beylerrrr :D

. dedi ki...

*****ARKADAŞLAR BU SİTENİN YETKİLİSİ OLARAK ŞUNU SÖYLEYEYİM Kİ KESİNLİKLE OKUNUYOR.****
OKS SONUÇLARINDA SIRF YETİŞTİRMEYE ÇALIŞAN BİR GÖREVLİ YORUM BİLE YAZIP,5 GÜNDE YETİŞTİRMEYE ÇALIŞIYORUZ.ÇOK ZOR İŞ GİBİSİNDEN YORUMU EKLEMİŞTİR.

******EMİN OLUN Kİ YAZDIKLARINIZ YERİNE BİRŞEKİLDE İLETİLMEKTE...*****

Adsız dedi ki...

belki yarın, belki yarından da yakın...sabredin arkadaşlar...beceremicez ama en azından deneyelim...

Adsız dedi ki...

nasıl bir sistemdir bu anlayabilmiş değilim.geçen yıl istediğim yerin puanı tutmadı yerleşemedim bu yıl o yerin puanını aldım ama başarı sırası diye bişi çıkardılar ne olur ne biter bilmiyorum artık.öylece bekliyorum. bu sınav sistemi galiba sadece bizim ülkemizde böyle çünkü yurt dışında tanıdıklarım var soruyorum sınav sistemlerini o ne ya falan diyo bizimkini anlatıyorum ağzı açık kalıyo ne olacak bizim bu halimiz.BİZİ DÜŞÜNEN BİR ALLAH'IN KULU VAR MI ACABA YETKİLİ OLARAK??????????

Adsız dedi ki...

üff ya ne biçim bir virüstür bu öss her yıl kendini yeniliyo bizler çaresini bulduk diye düşünürken her yıl farklı farlkı yollarla bizim yine hayallerimizi suya düşürüyo bu her sene böyle bu sistemi anlayamazsınız

Adsız dedi ki...

bnce 15ini bekleyn acıklanınca umrm ogrendıımıse pişman olmayıs

Adsız dedi ki...

özlem nerden biliyo acba kendinden bu kadar emin konuşuyo yaaaa.eski yorumlara baktım öss sonuçları hakkında da birisi 18 temmuz da açıklanacak demiş ama 12 sinde açıklandı.özlem gerekçeni yaz...

Adsız dedi ki...

bu öss kadar iğrenç bişey yok.hiç bu ıkıntıları yasamamıştım.acıklandı acıklanacak diye kafayı yiyecez.ALLAHIM hepimize yardım etsin..işimiz zor.İNŞALLAH BU SENE OLURDA BİDA BU SIKINTILARI YASAMAYIZZ:......

Adsız dedi ki...

Ben BİNGÖL'den Candan összede desem de bu az kalır çektiklerim yanında psikolojim bozuldu hep hayal kırıklığı bir engeli aşıyom başka bir engel hayattan zevk almaz oldm lanet olası öss yüzünden artık bitsin bu bekleyiş YETER!!!

Adsız dedi ki...

ben öss nın sınavın da yeter be yeter hayatım kaydı bıktım yaşamaktan gırmesi ayrı tercıh ayrı dert
bunları yaptıktan sonra hele beklemesi.....

Adsız dedi ki...

Rektör Amca Sana Sesleniyon Ya şu ÖSS yi Kaldırın Ya da Bu Öğrenciler Sizi Ortadan Kaldıracak...

Adsız dedi ki...

her evresi sıkıntılı bişey bu öss hep bisden bişeyler gidio.11 sene boyunca ogretıyolar 3 saatte ıstıyolar.onu da verdık ama yıne stress ne zaman bıtıcek ya..umarım herkes bigün karsılıgını alırr

Adsız dedi ki...

arkadaşlar.ben hergün bu yerleştirme sonuçlarını takip etmeye çalışıyorum ve şunu anladım ki ağzı olan herkes bişey söylüyor.12 sinde açıklanacak diyenler oks pazar açıklandı ya bir hafta sonrası 12 si olduğu için,15 i diyenler geçen sene çarşamba açıkladılar bu senede çarşamba açıklarlar hesabındalar.ama hangisi doğru bilemiyoruz tabi.ama şu an yaşadığımız stresi büyük günün önceki akşamında uykusuz kalarak daha çok yaşıyacaz

inan dedi ki...

artık su sınav sonucunun nezaman acıklanacagını soylesın.. yetkılıler sız bıle bu sorunun cevabını bılmıyorsanız vay bızım halımıze

Adsız dedi ki...

ya yeter artık bıktım uyandıgım gıbı oss sayfasına bakmaktan hayatım zından oldu yeterrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

Artık hayatımız öss oldu.Kendımız ıcın değil cevremızdekıler ıcın kazanmak ıster olduk.sokaktakı cahıl teyze bıle 'kız senn oss noldu 2 yıldır hazırlanıon daha kazanamadınmı'dıyor.OLE BI HALA GELDIM KI KAZANAYIMDA NERESI OLURSA OLSUN......(IZMIR'DEN NAZLI)

herculpoirot dedi ki...

ya arkadaşlar 1 yıl boyunca 17 haziran stresine dayanmışızda 1 haftalık sonucu belli bilgisayarın hafızasıda biz tercihlerimizi yaptığımız gün belli olmuş sadece bize bildirilmesi kalmış bi haberin stresinemi dayanamıyoruz yani demek istediğim hani her an değişebilme ihtimali olan bişey olsa neyse sonuç zaten belli bizim yapabileceğimiz bişe yok ki sonuçların ne zaman açıklanacağına dair de şunu söleyebilirim genel kanı 15 ağustos

Adsız dedi ki...

selam öss tercihleri duyduguma göre bitmiş ama yayınlamıyor en geç 20 sine kadar olur bence şu seçim bile yarım günde belli yoldu yaw işine gelenleri çabukca söylüyorlar mahsat bizi oyalamak ( ben tolga )

barisscan dedi ki...

selam ben ankaradan barışcan...hepinisin yazdıklarını okudumm..herkes gerginn biz 17 hazirandan sonra kurtulacaımızıı zannederek nasıl bi aptallık etmişiz 2 ay geçtii...sınawa hazırlanırken hatta sınawda olmayan heyecan we stress bu 2ayda beni çökertmeye yetti...bu bekleyiş çok kötü puanı hızlı bi şekilde hesapladılar..pazartesi yani 13 austosda açıklanacak die duyumlar alıorum ama nakadarı doğru bilmiorum...en azından bi tarih werselerdee bölee panik halinde durmasak...yeterr artkk söleyinde kurtulalımmm....

Unknown dedi ki...

ya bazıları diyor ki yarın saat 10 da açıklanıcak. ama öyle olsa haberimiz olmazmıydı? kimileri de diyorlar ki 15 inde açıklanıcak. ama 15 ağustos askerlik muaynelerinin son günüymüş. yani kazanamazsa askere gidecek olanlar var. bu yüzden 15 ine kalmaz diyorum ben. yani bize bu çektirdikleri yeter. sınav gününü beklemekten daha beter bir şey bu yerleştirme sonuçlarını beklemek. ne olur bir yetkili çıkıp şu gün şu saat desin. biz de işlerimizi ona göre ayarlayalım. ne uyku kaldı ne birşey. alt tarafı bilgisayar yerleştiriyor. bu kadar uzun sürmemeli. insan kazansa sevincek hali kalımıycak. EVET AÇIKLAMA BEKLİYORUZZZ BİR YETKİLİDEN...

pöff dedi ki...

15'inde açıklanacağını nerden biliosunuz ? kesin bi açıklama yapıdımı ?

Adsız dedi ki...

bekleye bekleye ağaç oldum resmen.daha ne kadar bekleyeceğiz bu öss sonuçlarını.biri çıkıp kesin bi tarih verse içim rahatlıyacak......

Adsız dedi ki...

arkadaslar buyuk bı ıhtımal 15 inde acıklancakmıs bu ıslerle baglantısı olan bı buyugım soledı .

Adsız dedi ki...

ya hanibugün saat 10 filan diyolardı kafayı yedirtcekler ancak ozaman açıklıycaklar herhelde millet 15 i diyo şimdide o günde boşa çıkacak ulan millete çin işkencesi etmek okadarmı hoşlarına gidiyo yetr sadece gün versnler öylede beklemeye razıyız belirsizlikler öldürüyo biraz anlayış ban onları anlayamıyorm büyük olarak bari onlar bizi anlasn

Unknown dedi ki...

dikkat ettiyseniz ösym nin sitesi meşgul. boşalmış yani son işlemleri yapılıyor. belli ki bir kıpırtı var ne kadar açıklama yapılmasada. ben yarın diye tahmin ediyorum ama bakalım:)

Adsız dedi ki...

Mrb.ben Adanadan Ahmet..Arkadaşlar geçen seneyle bi kıyaslama yaparsak 2006 da 25 ağustosa kadar açıklanması planlanıyo denmişti(osym nin resmi sitesinde),22 ağustosta basın duyurusu yapıldı yarın açıklanacak diye ve 23 ağustos 2006 da saat 10 da sonuçlar internetten açıklanmaya başlandı.2005 dede buna çok benzer oldu.bu sene de böyle olacağını düşünüyorum.20 ağustosa kadar açıklanması bekleniyo,17 ağustos cuma günü basın duyurusu yapılır yarın açıklanacak diye 18 ağustos cumartesi günü açıklanır diye düşünüyorum.osym de adresini kapattı açıklanana kadar öyle kalır.bakın gerekçeli konuşuyoruz boş konuşmuyoruz siz güvenin bana:D bu sene ilk girişim ve gitmek istiyorum.Kafasını çalıştıran bu sene gider benden söylemesi...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar benim içime de 13 ünde açıklanacak gibi doğuyor. hergün teletexe bakmaktan bıktım. her sabah bir umutla bakıyorum yok. inşallah yarın açıklanır.ben say 2 den 336 aldım sizce eczacılık veya ilköğretim mat olur mu.

Adsız dedi ki...

336 alan arkdşm eczacılık geçen sene olsa bu punal olurdu ama bu sene zor bıras bence..ilk.mat olblr gbıme geldı.ben de 351 aldım sıram 9700 sızce bolu abant ızzet baysal tıp olur mu?artık açıklansın yksa mrkmdan çatlııcammmmm

Adsız dedi ki...

ya valla ne diim arkadaşlar Allah hepımızın yardımcısı olsun yahu acıklansın şu sonuçlar hayırlısıyla ya valla artık kabus falan goruyorum yani butun sene calıştık, tercihlerle uğraştık şimdi de sonuçları beklioruz nese ki bu son aşama:)

Adsız dedi ki...

yaa arkadaşlar bildiğim tek bişey var bu öss denen kabusun sadece gençlerin psikolojisini bozmaya yaradığı onun dışında hiç bi getirisi yok.ÖSS'ye giripte ben hala eski benim hiç bişey değişmedi diyen var mı ya da bu süreçte kimsenin kalbini kırmadım diyen????????????????????.....

Adsız dedi ki...

ya KONU SECIMLER OLUNCA 1 GUNDE ACIKLANIYOR AMA ÖSS OLUNCAA BEKLEYIN İSTEDIGINIZ KADAR BU NE SACMA BSEYYY!!!SONUCTA SECIMLER DAHA KALABALK!!

Adsız dedi ki...

OKS SONUCLARI ACIKLANMADAN NE KADAR ÖNCE HABER WERİLDİ BİLEN WAR MI???

Unknown dedi ki...

yorumları okudum da herkes heycanlı kızgın sitemkar..ben de aynıs ekilde beklemekteyim.iyi yada kötü gelcek yaknda insallah.ben dilciyim bide işin kötüsü ankara yada bursada yds icn dersane bileniniz veya bna bilgi vereblcek olan varsa cevap bekliyorm.

Adsız dedi ki...

öss kadar sacma bir sistem olamazz psikoloji falan kalmadı artık yedi bitirdi bizi bu öss

Unknown dedi ki...

arkadaşlar trt 12 ağustos ta saat 10:30 itibariyle açıklancak demiş ama ösym nin sitesinde hiç bi hareket yok valla günler gecmez oldu:(

buyrun bu da trt nin linki

http://www.trt.net.tr/wwwtrt/hdevam.aspx?hid=180534&k=0

Adsız dedi ki...

bence bugün sabah açıklanacak ve bugün öğrenilecek rüyamda gördüm:) arkadaşlar rahat olalım sakin olalım 1 2 gün kaldı dayanmamız lazım zaten.kazanamayanların yani erkekler 15 inde askerlik muayenes sona eriyor yani kazanamayanlar belli olsun ki onlarda muayene falan olucak ösym e nin sitesi zaten meşgul zahmet edip girişimlere başlandı ne kadar rahat olun desemde gecenlerde arkadaşımın yaptığı şakadan dolayı bayıldım öss tercihleri açıklandı demişti neyse herkese ii sabırlı beklemeler ist çağla

Adsız dedi ki...

artık açıklansın sonuçlar yaaaa stresten yüzüm siwilce tarlsına döndü walla hergün nete bakmaktan gözlerim bozulcak çok sıkıldım artık yaa açıklasınsın ya açıklansınnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn ltfen

Adsız dedi ki...

bence daha 3-4 gün daha beklicez.. boşuna heyecanlanıyoruz ösym nin sitesinde bişilerle uğraşıyolar falan die.. çünkü önce resmi bi duyuru yapacaklar ne zaman açıklanacağına dair bikaç gün sonrada açıklarlar.. hemen duyurup bi saat sonra açıklıcak diiller ya :((

Adsız dedi ki...

ooff off bugünde açıklanmadı. ya hayatım bu sonuca bağlı. atacağım her adım. hepimizin öyle aslında :)
sabredin öss zedeler bi iki gün daha sabredin...

barisscan dedi ki...

336 alan arkadas ben 338 aldmm ecza istiodum bosuna heweslenmee cok zor bizim için:)ama bi kaç şehrin mat örtmenlii oluoo sanaa il dışı okumak istiosann...hayırlısıı olsun hepimisss içiin...

Adsız dedi ki...

evet arkadaslar yaaaaaaaa...bende çok sıkıldım beklemekten.ama yazılanları okuyunca 15 i en mantıklısı gıbı gelıo.eğer yarın olsa bugun bi açıklama yapılırdı diye düşünüyorum...15 i de açıklamazlarsa eeee ne demeli bilmiyorum.

Adsız dedi ki...

sınava gırmemıs kuzenım sınavı cıkaranlara selam olsun ben ıse hayatın karmsasında bu sınavın tam ortasında buldum kendımı acıklansın artık

Adsız dedi ki...

walla açıklansa en kısa zamanda iyi olur millet en heyecanlılısından bekliyo nere gelecek diye ama 15 de diyolar genelde ama napalım kader ne zaman olursa artık çömet sabırlı olun az sabır acı ama meyvesi tatlı derler unutmayın...! ben muhammet k.maras

Adsız dedi ki...

arkadaşlar aynı durumdayız benim ailem bendende sabırsız.. şimdilerde herkes bi an önce açıklansın diyo, inşallah açıklandıktan sonra da aynı durumda kalırız.. allah yardımcımız olsun..hakkımızda hayırlısı...

Adsız dedi ki...

arklar ben cok sıkıldım artık.. bekle bekle nereye kadar. öss kabus oldu.bana carsamba gunu acıklicakalrms gibi geliyo ama bakalım.dogru duzgun tatil bile yapamadım:(

Adsız dedi ki...

Ama bukadar da olmaz ne zaman dan beri bekliyoruz...Biraz insaflı olunda sesimize kulak verin.Ben böyle rezillik görmedim..........

scorpion dedi ki...

bu adamlar bulundukları makamı sahipsiz mi sanıyor yeter artık indirin yökü koltuğundan.ama tayip geldi onların da suyu kaynadi

Adsız dedi ki...

arkadaşlar özlemin sölediği tarihlere bende katılıyorumm bu tari,hler bi sitede yazyınlanmış ve bu verilen tarihlerin üstünde başkanın basın duyurusu var bide...o tarihleri vermesinin gerkçesi budur büyük bi ihtimalle ..15 ağustosta açıklanacağı yazıyoo..inşallah herkes hakettiği ve istediği yeri kazanırr(gerçi pek öle olmuyo ama bu sorunları irdelemeye kalkarsak içinden çıkamayız bence artık öğrencilerin artık bu konuda yetkililer bizi duyun diye haykırmaması gerekiyo biz ne kadar kendimi heba etsekte kimsenin bizi taktığı düşündüğü yok bu arrık böle devam edicek dövünmek yerine şartları daha da iyileştirmek için bişiler yapmalıyızz..)

Adsız dedi ki...

of ya yeter bu beklettikleri.Hazırlanması bi dert acıklanması bi dert.Ama bu bekleme süreci sınava hazırlanmaktan daha zor geliyor.Ama 15 inden önce acıklanması da bence bi sürpriz olur.BİTSİN ARTIK BU ÇİLE!!!!!!!

Adsız dedi ki...

ya böyle ha açıklandı ha açıklanacak die beklemek inanılmaz stres yapıyor insanda ya... açıklansada hepimiz kurtulsak şu stresten kardeşlerim ya.

Adsız dedi ki...

artık açıklasınlar yerleştirme sonuçları bizi strese sokmaktan başka bi işe yaramıyo beklemek herkes kendini öss öğrencilerinin yerine koysun bi düşünsün bakalım geleceğini yönlendirmek için günlerce beklemek yıllarca hazırlanmak ne demek oluyo oyuncak yerine koymasınlar bizi artık

Adsız dedi ki...

sabah kalkıorum aklımda gece yatıorum aklımda içimde bi heyecan açıklayın artık şu sonuçları yaa yeter günleri sayar oldum:(

Adsız dedi ki...

söylceğim söz şudur ki bugün ayın 13 ü ve sonuçlar hakkında kimse bi açıklama yapmadı sanırsan malesef ilk defa bşey gününde olcak 20 si ama bn çarşamba ya da perşembe açılanır umuduyla beklemekteyim ve bu bekleyiş staj+okul+dershane (tabi bide ev var)arasında sınava hazırlanmaktan daha zor...

Adsız dedi ki...

ozlem ayın 15'ınde sonucların acıklanacagına emınmısın acaba? ya yter artık acıklansa su sonuclar da ne oldugumuza;ne olacagımıza bı karar versek...!!!

Adsız dedi ki...

ya336 alan isimsis bende 340 aldım say2 den olur ya

Adsız dedi ki...

arkadaşlar!!!!!! bazıları emin olmadan konuşuyo birisi demişki 13 ünde kesin açıklanacak. E hani nerde dalga mı geçiyosunuz ya biriside 15 demiş inanmayın arkadaşlar umut bağlamayın sonra hayal kırıklığına uğrarsınız benim gibi bence siz 20 si diye inandırın kendinizi eğer 20 sinden önce açıklanırsa süpriz olur !!!!!!:)

Adsız dedi ki...

Ya arkadaslar össnin kalkması sizce ulkemiz icin daha kotu olmaz mı?Dusunsenize Almanya'daki sistem gelse donebilcek torpili.Heralde her milletvekili cocugu muhendis, doktor ve ya avukat olur!!!

Adsız dedi ki...

osym'de bi tanıdığı falan olan yokmu? biri herkesi aydınlatsa çok ii olur....

Adsız dedi ki...

özlem sallama istersen ha bizi de strese sokma tam mı a.q.

Adsız dedi ki...

bırakın sizi ya herşeyden şikayetçi olmayın.eminimki şu an yüzde 80 ininiz ders filan çalışmıyorsunuz.biraz ders çalısında bişeylere ulaşmanın ne kadar zor olduğunu öğrenin.sizler türk genci olacaksınız bide .herşeyden şikayetcisiniz.türkiyede bi düşünün bundan daha adaletli bi sistem varmı.bizim zamanımızda da vardı öss.hemde 2 sınavdı.ben köyde büyüdüm.şimdi inşaat mühendisiyim.47 yaşındayım.bizim zamanımızda dersanelerde yoktu.bide bizi düşünün ne şartlar altında kazandığımızı.babam eve 1 ekmek az alırdı.kendi yemek yemezdi.bana fotokobiden matematik dersleri getirirdi.bi de bunları düşünün ve şimdi bakın,herşeyi daha iyi anlarsınız.Başka sistem yok.Kazanmanın Yükselmenin kolay yolu yok bunu anlayın artık.NOT::benim görüşlerimi eleştirebilirsiniz.ama lütfen kullandığınız kelimelere dikkat ediniz!!!

Adsız dedi ki...

slm arkadaşlar gecen yıl yerlestirmeler 1 haftada acıklanmıs posta yoluyla yollnadığı halde... :S bu yıl internet üzerinden yapılan tercihler 10 gun oldu hala açıklanmadı. anlaşılan şu ki türk insanının bilgisayar gibi teknolojik alet edevata kafası basmyo bütün süzmeleri görevli yaptılar heralde bosuna bos hurafelere kulak kabartmayın siz kesin tarih 20 ağustosss.... yani bu sistemle 15 gün yuhhh dedirtioyo insana '''' MADE İN TURKEY '''' DİYORUM ARKADAŞLAR BAŞKA BİŞİ DEMİYORUM ;)

Unknown dedi ki...

ya arkadaşlar gerçekten strese girdik.herkes ayın 15i demiş ama açıklancak olsa bugün haberimiz olurdu.yeter artık bize bir tarih verin..............

Unknown dedi ki...

YA ARKADAŞLAR GERÇEKTEN STRESE GİRDİK.AYIN 15İ DEMİŞSİNİZDE AÇIKLANCAK OLSA BUGÜN HABERİMİZ OLURDU.AMA İNŞALLAH AÇIKLANIR.YA BARİ BİR TARİH VERİNN.....

Adsız dedi ki...

Bu ülke için en ideali öss.
Aslında öss zor bişiy değil.Biz kendi kafamızda büyütüyoruz.Okula gidiyoruz ders dinlemek yok.Evde tekar yok.Yazılı gecesi çalış çalış bi gecede nereye kadar.Sonra okul stresinden öss yede vakit bulamıyon.Hafta sonu dershane.
iyice bunalıyoruz sonrada ne bu öss felan.
Arkadaşlar ben evde Allah için bi gün ders çalıştığımı hatırlamıyorum okulda derside dinlemezdim.Gırgır şamata.SAdece arada bi boş derslerde 1 saat öss kitabına bakardım.Sonuç öss de 330
Peki çalışsaydım?....
Kendimizi kandırmayalım.Öss kalkınca ne olcak.Herkes marmarada izmirde okumayı ister.HErkes başvurcak.Öss sınavının yerine onun aynısını her üniv kendisini tercih eden öğrenciye yapacak.Eee sonrada ne bu diyebilcekmi millet.Çalışmadan sürünmeden zorluk çekmeden bişi olunmaz zaten.Dünyanın kuralı bu.Ekmek yemek istiyorsan ekmeği aslanın ağzından alıcaksın.
Benim fikrim bu arkadaşlar.

Adsız dedi ki...

Yaaa Allah Aşkına açıklansın şu yerleştirme sonuçları Arkadaşlar hepinizin yazdıklarını okudum acaba gazetecilik olurmu benim puanım 299,332 cevap veren olursa sevinirim birde ders notları olan varsa mesaj yazsın

Adsız dedi ki...

Arkadaşlar içime doğdu 17 Ağustos günü saat 10.30 dan sonra yerleştirme sonuçları açıklanacak
nerden biliyorsunuz demeyin çünkü ben hissederim artık açıklanmalı insanlar depresyona giriyorlar :D

Adsız dedi ki...

arkadaşlar boşverin yaa rahat olun geç olsun güç olmasın sizi seviyorum ali

Adsız dedi ki...

yoruldum artık öss yle ugraşmaktan!!!!!!!!!!1yeter artık yaa istemıom hıc bısey allah kahretsin şunu. omrumdem omur gıttı bu senu; yok ders calısmakmş yok sınaw stresıymiş yok tercihmiş yok sonuc beklemekmişşşşşşşşşşşş of yaaaaaa yeter bıtsın bu cile

Adsız dedi ki...

UYAN ARTIK SEVGİLİ ÜLKEM
o kadar sene okuyacaksın ve okumanın sonucu hep aynı ...koskocaman ülkede aynı kalıpta kaç milyon insan kendi yeteneklerini göstermek belkide hayal... nalet olası kalıplaşmış sistemler yıkılmalı elbet.. eksiklik üniversiteyse hükümet bunun için var cebine indirdii paraların yarısıyla okul yapsın ama kim uğraşacak değilmi oysa kendi çocukları dururken kendinden olmayanları neden düşünsünler...
tabi çocukları amerikalarda okutuyorlar neden çünkü kendi eğitim sistemlerini beğenmiyorlar eee niçin seçimle iktidar oldun.. çocuklarını amerikalarda okut halkın çocukları üniversite dışlarında kendi kaderlerine razı olsunlar diyemi aslında kaderde onların işine geliyor çünkü böylelikle herkes bu benim kaderimdir diyip herşeyi kabulleniyor...böyle düşünenler olduğu sürece onlar büyük deri koltuklarında oturmaktan biyerleri nasır tutup kadeherini yudumlayarak bir kaç kıta ötedeki çocuklarıyla sevgi seli içerisindedirler çünkü herşey onlar için yolundadır biz ise burada bir kaç yorum yapıp durumun düzelmesini bekleyecek gibi yapıp uykumuza kaldığımız yerden devam edeceğiz iyi uykular ... uyanmak istemeyen ülkem

Adsız dedi ki...

arkadaslar sonuclar 17 yada 18inde acıklanıcak..bu tarıhlerden önce beklemeyın..bende tercıhlerı beklıorum ama sıkıldım artık wala..bu tarıhlerde mutlaka olucak 15i falan palawra..inanın bana..

Adsız dedi ki...

ehuehuyehue kafayı yedik ama ntv de soruları cevaplayan yök başkanı 20 sinden önce açıklamaya çalışacağız dedi ntv de de 25 ine kalmayacak die alt yazı çıktı zaten sonuçlar hemen ertesi günde belli olabilir yani bilgisayar ortamında sistem kurulu bu sene gecikmesindeki sebeb in bir çok kişinin internet ortamında haberi olmadan tercihleri yapılmış olması bir çok dilekçe gönderildiğinden bahsediliyor ve bu sorunlar halledilmeye çalışılıyor deniliyor tabi yökden bu konu hakkında resmi bi açıklama yok ama bir çok insanın haberi olmadan tercihleri yapılmış anlayacağınız yökün başı bu konuda büyük belada herhalde :)))) mesela trt de yayınlanan hayatımız sınav programında bile bir izleyici bu konu hakkında yardım istemişti :))) benim tahminime göre en azından 20 sinden sonra hiç belli olmaz ayın sonunu da bulabilir......

Adsız dedi ki...

ben böyle sacma sey görmedim hayatımda acıklansın yeter artık dayanamıyrum bence hiç beklemeyin arkadaslar herkes bişi uyduruyo bgn acıklanmas bence 17 yada 17 den sonra yani en azından 1 gün önce habr verirlerdi dimi yrn acıklancak die bence çok sıkmayın canınızı beklemekten baska care yok hayırlısı olsun...

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR MERHABA BEN MALATYADAN TUNÇ SİZE SADECE ŞUNU SÖYLİYEYİM SİZ BÖYLE YORUM YAZDIKÇA BU ÖSYM NİN Bİ YERLERİ KALKIYO VE İNAT OLSUN DİE GECİKTİRİYOLAR BENCE BU GECİKTİRME İŞLEMİ KASTİ YAPILIOR NİE DERSENİZ ÇOKTAN TERCİHLER BELLİ OLDU VE SADECE BU TERCİHLERİN İNTERNETE VERİLMESİ KALDI AMA NEDENSE BUNUDA YAPMIOLAR VE GÖRÜNEN O Kİ Bİ SÜRE DAHA YAPMAYACAKLAR ;)

Adsız dedi ki...

hay ben böle işin...oraya bak buraya bak...yok ne zamn açıklanacağı..ayar oldum...bari bi tarih verin eyyyy ösym yetkilileri...

Adsız dedi ki...

bence yerleştirme sonuçları açıklanmasın..bu sene açıklamasınlar..herkes tahmini olarak gitsin bi okula zaten kesin bura olmuştur diye..uğraştırmayın insanları onlar da can.senede 4 ay çalışıyolar sonuçta yazık!

valla şaka maka açıklansa bi dert açıklanmasa başka..ben nası olsa yaptığım 18 tercihten sonuncusuna yerleşicem o da a.öğretim:))

Adsız dedi ki...

ya lütfen allah rızası için açıklayın şu sonuçları artek beklemekten çok yoruldum ne bu kardeşim ya öss sonucu bekle sonra tercih sonucu bekle ya gerçekten herkes çok yoruldu lütfen biran önce açıklayın şu sonuçları...

Adsız dedi ki...

öss kalkmamalı arkadaşlar.eğer kalkarsa bizlerin kazanma şansı hiç olmaz.ne demek istediğimi anlıyorsunuz demi?ama şu sonuc acıklama sistemi biraz hızlandırılsa iyi olur.kimsenin sabrı kalmadı artık...

özgür dedi ki...

hazırlıkdı,sınavdı,sonuçdu,tercihdi;Geldi gelmedi beni gerdi arkadaşlar.Eminim benim gibi diger geçlerimizide gerdi.Artık bu gerginlige son verin.....

Adsız dedi ki...

pehhh hni açklıolrdı 15nde yazık bizede yaa kesin bi tarih verseler tağam dicezz ama yok yok yok buu öss örenci scme sınavı filn diil öörenci sıçtı sınvı hrbidn doruu bu olay !!!!

Adsız dedi ki...

Hazırlıkdı,sınavdı,sonuçdu,tercihdi;Geldi gelmedi tüm bunlar beni gerdi arkadaşlar.Eminim sizleride gerdi.Artık bu gerginlige SON VERİLSİN.

Adsız dedi ki...

ösym yetkilileri size sesleniyorum!acıklayın artık şu sonucları.en azından bir tarih verin...

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bende sizler gibi heyecanla ve sabırla bekliyorum ama artık sabrım azaldı.ösym yetkilileri en azından bir tarih verin ya...

Adsız dedi ki...

351 ALAN ARKADAŞIM!!puanın çok güzel tebrikler ama bolu abant tıp zor gibi ama belki bir ihtimal olabilir. ama umutlanma derim AÇIKLANSADA KURTULSAK BEKLEMEKTEN

Unknown dedi ki...

2007-ÖSYS Merkezi Yerleştirme Sonuçları

17 Haziran 2007 tarihinde yapılan 2007 Öğrenci Seçme Sınavı (ÖSS) ile 24 Haziran 2007 tarihinde yapılan Yabancı Dil Sınavı (YDS) sonuçlarına göre yükseköğretim programlarına merkezi yerleştirme işlemleri tamamlanmış olup, sonuçlar 16 Ağustos 2007 Perşembe günü saat 10.00’dan itibaren İnternetten öğrenilebilecektir. İlgili adresler aşağıdadır.

Yerleştirme Sonuçları ve Kayıt işlemleri ile ilgili Basın Duyurusu da aynı saatte ÖSYM’nin İnternet sayfasında yer alacaktır.

Kamuoyunun bilgisine sunulur.

Adsız dedi ki...

çıldırmaya az kaldı.beklemek koyuyuo adama ya.maaşlarını bi gün geç alsalaarr kıçlarını yırtarlar ama iş yapmaya gelince yaydıraa yaydıraaa yapıolar.allah cezanızı versin pabumucun yökü.dötümüzü yiyin

Adsız dedi ki...

arkadaşlar meraklanmayın biraz önce ösym nin sitesnde okudum 16 ağustos perşembe saat 10da açıklanıyo sçnuçlr inşallah herkes için hayırlısı olr

Adsız dedi ki...

arkadaşlar herkese hayırlısı olsun sonuçlar yarın açıklanıomuşşşşşşşş

Adsız dedi ki...

teşekkurler osym bu kadr beklettiniz ama neyse affettim. bide yarın istedigim yer gelirse varya dile benden ne dilersen. unal bey kusura bakmayın hakkınızda olumlu şeyler solemedim. ama anlayışla karşiladıginizı sanıyorum.malum sitresdeydik bae.

Adsız dedi ki...

meraba arkadaşlar.bende tercih stresini yaşayanlardanım..öss sınavında herkesin hakkıyla bi yerleri kazandığı ve bi yerlere yerleştirildiği söyleniyor.ama aslında öyle olmadığı da tahmin ediliyor.torpil!torpil!torpil.ülkemizde bu sorun hatsafhada..yazık!gerçekten yazık!bunca kişinin emeklerinin boşa gitmesi bazılarına göre çok basit!!!

Adsız dedi ki...

yarın acıklanıyooo ösym sayfasında basın duyurusu yapılmış hadin geçmiş olsun

Adsız dedi ki...

ARKADAŞLAR ADAMLAR BIKTI ARTIK ŞİKAYETLERİMİZDEN EN SONUNDA AÇIKLIYOLAR:D :D :D 16 AĞUSTOSTA AÇIKLANIYO,HERALDE EN ERKEN AÇIKLANAN ÖSS SINAVIDIR YA:D HEPİMİZE HAYIRLI UĞURLU OLSUN!!!

Adsız dedi ki...

arkadaşlar yarın açıklanıyormuş işte.okadar heycanlıyım ki yarına nasıl dayanacam bilmiyorum.umarım hersey istedigimiz gibi olur.cok korkuyorum.bitsin artık bu kabus.ben asya.

Adsız dedi ki...

allah razı olsn herkesdn emegı gecnlerdn yarn bellı oluo hala ınanamıorm

Adsız dedi ki...

ben konya seydişehirden şükriye tercih yapan arkadaşlar
yarın sonuçlarımız belli oluyor.
herkezin istediği yer olur ihşallah lütfen yarın siteleri kitlemeyin!!!!!!!!!!!

Adsız dedi ki...

bıktık vala kardeşim bu işlerden ne bu yav çaliş çaliş 11 senemiz gitti eğer kazanırsak bi 4 yılımız daha gitcek.Ne yani yaşlanınca mı çalışcaz.sonra ne olcak bu TÜRKİYENİN HALİ DİYORSUNUZ

Adsız dedi ki...

evt arkadaşlar sonunda kaderimiz belli oluyor

Adsız dedi ki...

selam arkadaşlar yazılarınızın hepsini okudum ve umarım hepiniz daha doğrusu hepimiz için en iyisi olur..ben bu sene çok umutlu diilim aslında ama yine de bi umut derlerya bu oluyo sanırım... yarın umarım hepimiz istediğimiz haberi alırız... umarım

emel dedi ki...

slm arkadaşlar yaa yarın açıklanıo benim geçen yıl gelmişti ama gitmedim puanım kırıldı bu yıl ekli ea1 199.738 ve kırılmış haliyle böle ben doğu yerleri yazdım ve i.ö sizce gelirmii

Adsız dedi ki...

öss zor, kolay birşey değil gerçektende..ama kimse havadan bişeyler kazanmıyor ki(babasından fazlaca para kalan 3-5 şanslı kişi hariç tabi).. yarın benimde öss sonucum belli olcak, ama ben össnin 3 saatten ibaret olduğuna innmıyorum..sonuça adam gibi çalışıp uğraşanlar bişeyler yapabiliyor(ben daha kimsenin çalışmadan bişeyler yaptığını görmedim)yani öss 3 saatin diil bi birikimin sınavıdır..bu arada öss yi eleştirenleri hala anlayabilmiş diilim..yok öss kalksın, yok öss değişsin, yok ösym ...... .. falan diyosunuz..zaten ahı gitmiş vahı kalmış ülkemde düzgün kalabilen nadir kurumlardan birisi, sizde hala ösymye laf ediyorsunuz..öss gayet adil bir sınav ve şu anki sistem türkiye için en doğru sistem..tabi bazı zeki arkadaşlarımız çıkıp kaldırın falan diyor..össnin yerine nasıl bir sistemin geçeceğinide söylerlerse daha iyi olur;ama söyleyemezler, çünkü öyle birşey YOK..

Adsız dedi ki...

işte ilk yorum benden olsun istedim herkese hayırlı olsun hadi gel dokuz eylül veya mersin ne olur daha fazla bekletme

Adsız dedi ki...

2.yorumda benden herkes için hayırlısı neyse ooo olsun..ya izmir biokimya yada hacettepe kimya müh. olur inşallah...yolun sonu gbi görünsede bu bir başlangıçç...en azından anlamsız bekleyş bitiioo

Adsız dedi ki...

Bana Çukurova Ziraat Mühendisliği geldi.İlk girişim ve Öss illetinden kurtuldum:D :D Puanım Ziraat Mühendisliği için oldukça yüksek ama ne yapalım hayırlısı buymuş.Say 2:295,161(Y-ÖSS)inşallah herkes istediği yere girmiştir.YEDİM SENİ ÖSS:D

Adsız dedi ki...

valla sormayın ya benm de pdr leri tutuyodu gitti sınıf öğretmnliği geldi hayırlısı buymuş herhalde neyse

Adsız dedi ki...

bu sınava hazırlanması bi dert, sonuçları beklemek bi dert, tercihleri yapması bi dert, kazanıp kazanmadığını beklemek bi dert...ömrümü yedi resmen herkesin old. gibi.sonında nolduya?okul 1.si ol, 336 puan al, yinede bi yeri kazanamama...zihin eng.liler öğr.liğini istiyoduk, öss resmen zihin engelli yaptı insanı..ilk senemdi, işlh seneye seni yiyecem öss....

Adsız dedi ki...

ordulu kız sana katılıyorum.össyi yiyeceğime kafayı yedim

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar Allah rızası için en düşük okul öncesi kaçla aldı yazın ya 322 ile muşa bile gidemedim

Adsız dedi ki...

arkadaşlar bana gop tıp geldi 361 puanla umarım hepimiz için hayırlısı olmuştur

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar hepimiz için hayırlı olsun hepimiz için bana uludağ ünv. çıktı bilgisayar bölümü puanım 354 çok mutluyum oraya çıkan varsa eklesin sule_326@hotmail.com

Adsız dedi ki...

MERABA BENİM KARDEŞİM 323 KÜSÜR PUAN ALDI TERCİHLERİNDE BİR PROBLEM OLMADIĞI HALDE KESİN OLARAK KOCALİ YADA DENİZLİYE YERLEŞMESİ GEREKİRKEN YERLEŞEMEDİ BUNULA İLGİLİ NE YAPABİLİRİZ LÜTFEN YARDIM EDEBİLİRMİSİNİZ

Adsız dedi ki...

yya ben anlamıyprum okadar sene oku bişşeye yaramasın bole bişey olamaz ya gel bakalım ki yerleşemiosun hemde orta ogretim başarı notun tutsada ben bu olayı anlamıyorum başabakanımız buna bi çare bulsun bu yööküde kaldırsınlar

Adsız dedi ki...

ya bu sınav insanların saglıgını katledyr...insanı içten içe erityr..sınava gir,sonucu bekle derkenn.....neyse bende kırıkkale ünv. kimyayı kazanmşm baska kırıkkaleyi kazanan varmı...???varsa habermz olsn...(((yakamoz_gurcan@hotmail.com)))

freedom dedi ki...

Biye ULUDAĞ_FELSEFE geldi.hayırlısı...

Adsız dedi ki...

ANKARA KONTENJANINI: 72
İZMİR KONTENJANINI: 75
KONYA KONTENJANINI: 53 PUANLA KAPATMAIŞ
2 YILLIK MYO BEN 77 PUAN ALDIM 3 YERİ KAZANDIM AMA GİREMEDİM İTİRAZ ETME GİBİ Bİ DURUMUM SÖZ KONUSU OLABİLİRMİ?
ADMİN LÜTFEN SEN BANA CEVAP YAZARMISIN??? ACİL NOLUR???

isyankar.88 dedi ki...

NE DİYECEĞİMİ BİLMİYORUM ANKARA GAZİ BİLGİSAYAR ÖĞRETMENLİĞİNİ 2 PUANLA KAÇIRDIM ALLAHTAN HAYIRLIYSADA OLSUN HAYIRSIZSADA OLSUN DİLEMİŞTİM AMA OLMADI BEN ARTIK DAYANAMIYORUM İNTİHAR EDECEĞİM BEN İSYANKAR

İNŞALLAH GAZİLİ DUYGU dedi ki...

BEN ALLAHA BİN ŞÜKÜR GAZİ MUHASEBE ÖĞRETMENLİĞİNİ KAZANDIM BENİM İÇİN HAYIRLI OLUR İNŞALLAH. ALLAH HEPİMİZİN YAR VE YARDIMCISI OLSUN. ARKADAŞLAR HERKES YERLEŞEMEMEKTEN ŞİKAYETÇİ İNANIN 322 PUANLA BİR ARKADAŞIM AÇIKÖĞRETİME YERLEŞEMEDİ.MESLEK LİSELİ 99 PUANLA 2 SENELİĞE YERLEŞEMEYEN BİR ARKADAŞIM DAHA VAR. PUANLARDA ÇOK YÜKSELME OLDU. 20 30 PUANLIK OYNAMALAR BUNLAR. AMA HERŞEYDE BİR HAYIR VARDIR. ÜMİTVAR OLUN BELKİ SENEYE DAHA KOLAY OLUR. ALLAHA EMANET OLUN...

Adsız dedi ki...

BEN 3.TERCİHİME BAKTIM BENDEN 3 PUAN AŞAĞI ALAN ADAM YERLEŞMİŞ BEN 6.TERCİHİME YERLEŞMİŞİM BU NASIL İŞ..HERŞEYİ BIRAKTILAR ŞİMDİ DE DALGAMI GEÇİYOLAR?YOKSA BİRİ TERCİHLERİ ALIP BU BUNU TERCİH ETMİŞ BENCE BUNA GİRSİN DAHA ALLAHTAN BELASINI MI İSTİYO DİYE KAFASINA GÖRE Mİ YAPIYO BU SIRALAMALARI???LÜTFEN YARDIM..BİR HATA VAR GALİABA BU SONUÇLARDA??????????????

Adsız dedi ki...

slm ben 359 puanla nakara hukuk a yerleştim. ankaradaki burs ve yurt imkanlarını iyi bilen birisinden yardım bekliyorum. feritas.09@h...

Adsız dedi ki...

sonunda açıklandı hepimize hayırlı olsun.umarım kazanmışsınızdır. kazananlara hayırlı olsun. kazanmayanlar lütfen üzülmesin inşallah başka zaman kazanırlar. hem de duyduğuma göre bu sene daha kolay olurmuş. barılar............

Adsız dedi ki...

BeNde açİk öĞreTim hAlkA ili$kiLer kaZanDıMmM :) BunaDa şÜkÜr

Adsız dedi ki...

ya pls biri cvp yazsın izmirden celal bayara gidip gelmek zor olurmu napim ben

Adsız dedi ki...

kahretsin bende tercih hatası yapmısım yaptıgım 13 tercih sadece ilk basa ankarayı yazdıgım gecerliymiş.ek kontenjanları denicem umarım radyo ve televizyonculuk olur olmazsa turizm istiyorum bi meslek lisesi ögrencisi ve çocuk gelişimi bölümcüsü olarak rd. tv.cilik istiyorum hahaha ve ha ağlıcam sinirimden kendi bölümümden nefret nefret nefret ediyorum böyle bişi varmı yaaaaaaaaaaaa :@

Adsız dedi ki...

ben izmirden pdr yerine sınıf öğretmenliğine giden neresi geldi beni eklermisin bende sınıf öğretmenliği mustafa kemal üniversitesi benim istediğim bölümdü ama era_era180@hotmail.com

Adsız dedi ki...

arkadaşlar ben yozgat inşaatı kazandım ama lise diplomam kayıp okuldan tekrar aldıgım onaylı belgeyle kayıt olabilirmiyim bilen varsa nolur yazsınn...

Adsız dedi ki...

bende ist psikoloji istiyodum ist sosyoloji oldu çap şansım var inşallah yapabilirm çünkü psikolojiyi çok istiyorum

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar ben aksaraydan özlem... inşallah herkes istediği yeri kazanmıştır bende 9 EYLÜL ÜNİVERSİTESİİ HEMŞİRELİK kazandım... ya baska kazanan varmı?.. ilk defa izmire gidecem inşallah benim için iii olur herkes için gideceği yer hayırlı olsun.... HAYATTA BAŞARILAR...

Adsız dedi ki...

merhaba arkadaşlar bana da afyon kocatepe üniversitesi kimya geldi.inşallah hepimiz için hayırlısı olur.(ankaralı kız)başka afyon k.üniversitesine gidecek olan var mı???

Adsız dedi ki...

manisa celel bayar izmire uzaktır .manisa merkezse 40-45dk. eger demirci egitim fak.sa daha uzak. manisada kalsan daha iyi olur.

Adsız dedi ki...

9eylul edeb ögret varmı

Adsız dedi ki...

düzce tıp kazanan varmı????????

Adsız dedi ki...

arkadaslar öss yi kazanmak iş değil iş kazandıgın ünv teyi bitirmekte.ünv gidince anlarsınız dünyanın kac bucak oldugunu.hepinize allah sabır versin.kaybedenlerde üzülmesin herseyde vardır bi hayır.ünv bitirmekle hiçbisey olunmuyo bu ülkede

Adsız dedi ki...

arkadaşlar osym tribine giridiniz çıkmak bilmiyorsunuz kime ne olmuşsa olmuş hayat kısa hızlı yaşamalı bakın bana!!! ben genç bir delikanlıyım bir havam var atarım nerde olsam yatarım... haydiii hayırlı traşlar... benden bu kadar... OSMANİYE

Adsız dedi ki...

EWET ARKADAŞIM SANA KTILIORUM İŞ KAZANMAKLA BİTMİO.. Bİ ÇOK İNSAN KAZANDIKTAN SONRA KEYFİNE BAKCAĞNI SANIO AMA YANILIOLAR. BEN DE BU SENE KAZANDIM AMA HEDEFLERİM WAR. HERKES ŞİKAYETÇİ HERKES BIKKIN AMA HERKES TEMBEL.. ŞU SİTEM EDEN ARKADAŞLARIN ACABA KAÇI GERÇEKTEN YURDU İÇİN ÇALIŞMIŞ ACABA.. ÖSSDEN MEMNUN OLMAYAN ONU BUNU ELEŞTİREN ARKADAŞLAR DAVULUN SESİ UZAKTAN HOŞ GELİR.. BU İŞLER KONUŞMAKLA OLSAYDI ŞU AN BU DEVLETİN BAŞINDA BİZİM MAZOTÇU OLURDU:) WAR YA CEM UZANMIDIR NEDİR:)

Adsız dedi ki...

millet yaa ben yurt yerleştirmesini kaçırdım,e haliyle burs falan da kaçtı.. ne yapabilirim? bi bileniniz varsa cvp bekliyorum ... tşkkr

Adsız dedi ki...

YURT SONUÇLARI AÇIKLANDI AMA YEDEK LİSTEDEYİM.YERLEŞME ŞANSIM ÇOK AZ GÖRÜNÜYO..NİE BÖYLE OLDU YAA...Bİ SORUN DAHA VAR.BURS İSTEĞİNİZ VAR DİYO.ACABA BU İSTEKLERİMİZ HENÜZ DEĞERLENDİRİLMEDİ Mİ YOKSA BANA ÇIKMADI MI?Bİ BİLGİSİ OLAN LÜTFEN YARDIMCI OLSUN...BURS MÜRACATIMIZ AÇIKLANMADI MI YOKSA ÇIKMADIĞI İÇİN Mİ BÖYLE DENİLİYO?YA YEDEK LİSTE??ONU NE YAPICAZ?????