2007 YURT SONUÇLARI - YURT TERCİH SONUÇLARI-KYK

sayın öss yi kazanmış ve merakla yurtların sonuçlarını bekleyen arkadaşlar...
yurt sonuçları yarın yani
31 Ağustos 2007cuma günü http://www.kyk.gov.tr . adresinde açıklanacaktır...
Şimdi bu açıklanan yurtlar hakkında bilgisi olmayanlar için belirteyim.
yurtlar için 3 ayda bir 200 ytl e yakın para ödüyorsunuz ve peşin veriyorsunuz. 8 kişilik odalar halinde kalınmaktadır. İstanbul daki yurtlardan olan edirnekapı erkek öğrenci yurtu 2000 kişiden oluşmakta.

Yurtları kazananların kayıtları 03-14 Eylül 2007 tarihleri arasında yapılacaktır.

Mutlu yaşamlar...
Vakıf bursları için http://burs.blogcu.com adresini ziyaret ediniz.Hergün yeni burs yerlerini eklemekteyim.Dikkatle takip ediniz.Çünkü vakıfların burslarına başvurular başlıyor ve bazılar başladı...


kayıt için ne gerektiğini bilmiyorum ama en fazla öğrenci belgesi 2-3 resim isterler.bilemedin savcılık kağıdı.onu da adliyelerden 2 dakikada çıkarırsınız.Yarın açıklarlar ne istediklerini ;)

29 yorum:

Adsız dedi ki...

böyle de karışıklık olmaz biraz daha kolay olsa daha iyi olurdu bence çok saçma...

Adsız dedi ki...

saat kaçta belli olacak?hiçbiryerde yazmıyor...yazıyor da ben mi göremedim

Adsız dedi ki...

allah bildigi gibi yapsın şunun saatini sölemeyenleri bıktırtıyolar insanı

Adsız dedi ki...

ne zaman bellı olcak saat kacta y yardım edın lutfen

Adsız dedi ki...

uffff kaçta belli olcak ya

Adsız dedi ki...

saat kaç oldu hala acıklama yok dalgamı geciyolar yaa

Adsız dedi ki...

bu gün dediler saat 10:00 oldu daha açıklayamadılar.

Adsız dedi ki...

eeeeeee hadii ne zaman acıklanıyor bu sonuçlar

Adsız dedi ki...

ben figen,sonuçlar 10:30 da mı açıklanacak acaba?? çatlıcamda meraktan:))

Adsız dedi ki...

GEÇEN SENE BENDEDE BÖLE OLDU ŞLİMDİ KRDEŞİMDE DE BÖLE OLMAZ BU İŞLER YA SAAT:11 GİBİ BELLİ OLUR DİYORLAR

Adsız dedi ki...

memur cocuguna da çıkmıyosa yani yuh diim ben çok zenginiz tabi allahın gerilerine çıkar puanla alakası yok bunun

Adsız dedi ki...

ya daha beklicek miyiz....yeter ama oolmuyo

Adsız dedi ki...

ne zamandır merak konusuydu taRİH VE GUN WERIYOLAR YINE YOK....

Adsız dedi ki...

yüksek seçim kurumunu kınıyorum.
çünkü sonuçlrı eve göndermedikleri için.örenciler rezillik içinde sıra bekliyor.dışarda okuyan öğrenciler ne yapsın.

sefil dedi ki...

insanı meraktan çatlatıyorlar ne zaman yayınlanacak hadi be kardeşim. hazal hanıma selam

Adsız dedi ki...

anammm yeterrrr daaa açılmio bakan çıksın parayla diil sırayla ama sıra gelmio

Adsız dedi ki...

ne bu böyle

Adsız dedi ki...

bence kımse bos yere kafa patlatmasın sonuc olarak zaten acıklanacak olan bısı bu hadıılerle olsa herksee hadııı yorumu yapardı sanırım klasık bı osym kyk vakası dıorum ben ama herkese bol sans sonuc olarak kımse acıkta kalmıcak mutlaka bı yer bulacaktır sımdıden hayırlı olsun...

Adsız dedi ki...

relax relax arkidişler :) yok mu henüz sonuçlar biz giriyoruz 1 sayfada 5 sayfa görüntülenemiyor:)

Adsız dedi ki...

evet hadı hadı demelere kalmadık ama bır saat vermekte cok mu zoor

Adsız dedi ki...

evet hadı hadı demelere kalmadık ama bır saat vermekte cok mu zoor

Adsız dedi ki...

çok saçma yaa böyle bişey olamaz bence geçen seneki gibi olmalıydı tercih sırasında yurt tervihinde de bulunmalıydık

Adsız dedi ki...

hay ben ne diyim ki artık patlatçam bi pc yere bıktım beeee.....

Adsız dedi ki...

ben ablamın kardeşiyim ablamla birlikte sitresi bende çekiyomm

Adsız dedi ki...

ya saat kaç oldu hala vermediler açılmıyo sayfa acaba herkestemi ölee

Adsız dedi ki...

yaaa arkadaşlar peki biliyor musunuz ögrenim kredsii vs sonuçalrını nerden ögrenebilirim..çok sevinirim yardımcı olursanız..

Adsız dedi ki...

yaa bu saat oldu arkadaş hala bu ne yoğunluk anlamadım yaa çıksa bile şifre çıkmıyo deli olmmk içten değil!!

Adsız dedi ki...

ya arkadaşlar yurt için sağlık raporu sağlık ocağından alınanlar gecerlimi

Adsız dedi ki...

SABAH SAAT 8 DEN BERİ BAKIYORUM HİÇ Bİ HALT YOK ŞU MASA BAŞINDA GÖBEĞİNİ KAŞIYANLAR AZCIK BAŞINI KALDIRIP TA ŞU LİNKLERİNE SİTELERİNE BAKSA HİÇ FENA OLMAZDI HANİ .BU NASIL SONUÇ YA DUYURU YAPIYOLAR SAAT YOK BAŞLIYO SAYFA AÇILMIYO SAYFA AÇILIYO BU KEZ DE İŞLEM KODU YOK . BİZDEN ALDIĞINIZ O MAAŞLARIN HAKKINI VERİN HARAM OLSUN ALLAH BİLDİĞİ GİBİ YAPSIN NE DİYİM :(